MeCoder הכניסה לעולם התכנות


מדריך HTML - צעד ראשון בדרך להפוך למתכנת

book

כדי להפוך למתכנתים, צריך ללמוד תכנות, זה די ברור. אבל ללמוד תכנות זה לא עניין של יום או יומיים, זה תהליך. תהליך בו המוח שלכם משתנה בלי הכר. ממצב של חוסר ידע מוחלט לגבי מה זה קוד, עד למצב בו יש לכם היכולת לבנות אתרים, להבין ולתכנן לוגיקות ותהליכים, או בקיצור לתכנת. צירופי אותיות כגון API או IIFE יהפכו לשפה שגרתית ומובנת בשבילכם.

אבל כמו כל מסע מופלא בו תצעדו בחייכם, הכל מתחיל מצעד אחד קטן - הצעד הראשון.

לפני מספר חודשים, לאחר לא מעט התכתבויות עם אנשים שעוברים את התהליך הזה והגיעו אליי דרך הבלוג הזה, הבנתי שהצעד הראשון אמנם לא הכי חשוב מבחינת הידע שלנו אבל הוא בהחלט הכי חשוב מבחינה מנטלית, ולכן הוא הצעד הגדול ביותר שתעשו.

בדיעבד, כשאני נזכר בעצמי עומד בפני ההתלבטות האם ללמוד תכנות או לא, התחושה היתה שהצעד הראשון הזה דומה יותר לקפיצה מעל תהום! העולם הזה מלא במושגים באנגלית שלא היה לי מושג מהם, וזה פשוט נראה כמו משימה בלתי אפשרית. אפילו לאחר שהחלטתי להתחיל ללמוד תכנות הרגשתי כך.

בדיוק בשל כך החלטתי לכתוב מדריך קצר לתכנות צד-לקוח, בעברית!

המטרה שלי היתה ברורה - אני רוצה להקל ככל האפשר על אנשים כמוני, שלא יודעים, שלא בטוחים, שיש להם הרהורים וספקות. אני רוצה לצאת אתכם לטיול קצר בו אראה לכם שלא רק שהשד לא נורא כפי שהוא נראה, הוא אפילו די נחמד :-)

בעיניי תהליך לימוד התכנות הוא תהליך כיפי עם המון סיפוק. תהליך של התפתחות וצמיחה.

אני מקווה שהמדריך הזה יעזור לכם להבין קצת יותר טוב מהו המשמעות של להיות מתכנת front-end, ושזה יצית את הניצוץ הדרוש כדי להמשיך ללמוד ולהיפך למתכנתים שנהנים מהעבודה שלהם ומרוויחים משכורות מרשימות.

על מנת לקבל את המדריך אנא מלאו את הפרטים הבאים והמדריך יישלח אליכם תוך יום-יומיים.

בהצלחה!

להורדת המדריך